Gerelateerde berichten

Win jouw aanbesteding!

• 7 februari 2017

Je onderscheiden in de huidige markt is een hele opgave. Iedere opdrachtgever vraagt weer andere dingen en het kost je meestal heel veel tijd.

Wat zou het je opleveren als je in 1 middag hoort hoe jij een aanbestedingsstrategie kan opstellen? Hoe jij je kan onderscheiden op duurzaamheid EN hoe jij je bedrijf kan laten groeien door het opstellen van goede overeenkomsten.

Op vrijdag 24 maart organiseren wij een middag waarbij ‘Win jouw aanbesteding!’ in het teken staat.

Elske van de Fliert is grondlegger van het CO2-afslankprogramma en zij vertelt je alles over een duurzaam wagenpark. Heel vaak wordt de CO2 prestatieladder gevraagd, maar het kan ook anders! Zij heeft diverse bedrijven succesvol geholpen met het duurzaam krijgen van hun wagenpark.

Nu de VAR-verklaring is komen te vervallen en de DBA wel of niet voor de deur staat, hoor ik van heel veel klanten dat zij het lastig vinden om hiermee om te gaan. Hoe stel je nu een goede overeenkomst op met je leveranciers en hoe kan je toch je bedrijf laten groeien? Eleonora van Grinsven is bedrijfseconoom en zij vertelt je hier alles over.

Heb jij een strategie voor aanbestedingen of schrijf je op alles in, in de hoop dat je wat wint? Bianca van Rooij heeft een eigen systeem ontwikkelt om dit goed aan te pakken. Met haar VECHT-systeem vertelt ze je hoe je jouw aanbestedingen kan winnen. VECHT staat namelijk voor Vertrouwen, Effectief, Communicatie, Houding en Terugkoppeling.

Drie sprekers op 1 middag met voldoende ruimte om vragen te stellen staan te poppelen om jou naar de volgende stap te brengen.

Als je iedere spreker apart zou benaderen ben je niet alleen heel veel tijd kwijt maar het kost je vaak ook nog duizenden euro’s.

Dat vragen wij niet van je! Speciaal voor lezers van het waterforum verlengen wij onze kortingen tot uiterlijk 20 februari.

Je kan al deelnemen aan het evenement voor slechts €79!

Heb je naast deelname ook interesse in de video’s per spreker, meld je dan aan voor de optie zilver en betaal nu slechts €99.

En als jij daarnaast ook jouw bedrijfsgevoelige vragen wil stellen dan nodigen wij je van harte uit bij ons aan de diner tafel voor slechts €197!

Wees er snel bij en meld je nu aan via www.rooijwaterbodemadvies.nl/home/evenement-maart-2017.

Links:

(Waterforum Online)